Serum Hair&Body Larens - Laureat plebiscytu Qltowy Kosmetyk 2016 Magazynu Kosmetyki


Chociaż zaczynam stosować go już drugi tydzień to nie mogłam już dłużej czekać, aby go
wam przedstawić. Ten produkt został nie bez powodu nagrodzony w plebiscycie Magazynu Kosmetyki jako Qltowy Kosmetyk 2016. Mowa tu oczywiście o kosmeceutyku od marki Larens (WellU) Serum Hair& Body Spray, które zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Tak jak wspomniałam jest to produkt z grupy kosmeceutyków. Może na początek przypomnijmy sobie czym są. Kosmeceutyki są to preparaty pomiędzy kosmetykami a lekami. Zawierają takie składniki lub w  takich stężeniach, że ich działanie  na skórę, włosy czy paznokcie jest terapeutyczne. Chociaż same nie leczą, w znaczny sposób mogą przyśpieszyć oraz ułatwić proces leczenia, a także łagodzić objawy i zapobiegać. W prostym znaczeniu - leczą, łagodzą i zapobiegają  nawrotom chory. Czytając ich właściwości oraz funkcje można przyznać, że są wprost stworzone dla  osób z wrażliwą oraz atopową skórą. Teraz opowiem wam o marce Larens ( WellU).


Czemu wspominam o dwóch nazwach WellU oraz LARENS ?. Ponieważ WellU jest polską firmą oraz dystrybutorem marki Larens. Podstawa działalności związana jest z wykorzystywaniem rewolucyjnego odkrycia polskiego naukowca Prof. Andrzeja Frydrychowskiego, który jest szefem Rady Naukowej WellU, opracował on sposób na pozyskiwanie kolagenu ze skór rybich, z zachowaniem pożądanej, skrętnej struktury tego białka. Preparaty tej marki to zestawy cenny kompozycji dobroczynnych, niezbędnych dla funkcjonowania organizmy substancji : aminokwasów, peptydów kolagenu rybiego oraz kolagenu, witamin, mikroelementów, pierwiastków śladowych pochodzących z naturalnych, certyfikowanych źródeł. W ich ofercie znajdziemy kosmeceutyki zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. W tym również sprawca dzisiejszego postu !. 



O Serum Hair& Body Spray słyszałam już wcześniej oraz o jego dobroczynnym działaniu na rany. Wcześniej bardzo się interesowałam produktami, które będą przyśpieszać gojenie się ran. Dlaczego? To oczywiste jeśli jestem osobą chorą na Atopowe Zapalenie Skóry. Azs bardzo często wiąże się z rankami kiedy budzę się i jestem bezradna, ponieważ najczęściej na rękach pojawiają się rany po nocnym drapaniu się. Niestety nie umiem nad tym zapanować, gdyż uczucie świądu jest na tyle mocne, że czuję nawet gdy się podczas snu drapię. Te rany nie wyglądają zbyt dobrze. Często opisuję je jako ranę po zdarciu, skóry, takie jak dzieci mają tuz po upadku z roweru na beton. Z racji tego, że u mojej koleżanki zbliża się wesele, a sukienka odkryje moje ramiona i rany, postanowiłam wreszcie dać szansę dla marki LARENS i jej Serum Hair& Body Spray. Może zacznijmy od wyglądu oraz aplikacji produktu.




Serum zostało umieszczone w buteleczce o pojemności 250 ml, wykonanej z dość wysokiej jakości plastiku oraz wyposażonego w dozownik w sprayu, który pozwala na łatwe oraz równomierne rozprowadzenie naszego kosmeceutyku. Konsystencja wodnista o bardzo i to bardzo przyjemnym świeżym zapachu. Produkt tuż po aplikacji bardzo szybko wchłania się w głąb skóry, nie tworząc przy tym uczucia tłustej lub lepkiej skóry. Produkt jest bardzo ekonomiczny oraz wydajny, ponieważ już przy 2 tygodniach regularnego używania ubyła tylko znaczna część produktu. Wygląd ogólnie oceniam na plus oraz aplikację. 




(INCI )  Aqua,Collagen ,Collagen Amino Acids , Elastin, Elastin Amino Acids,  Arginine/Lysine Polypeptide Palmitoyl Oligopeptide Glycerin Sodium Hyaluronate Caesalpinia Spinosa Gum Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum Allantoin Colloidal Silver Citrus Medica Limonum Fruit Extract Biotin  Parfum



Jak peptydy kolagenu rybiego działają na skórę ?. Peptydy, które wnikają w skórę, stymulują produkcję matrix: kolagenu, elastyny, hamują aktywność enzymów starzeniowych oraz interleukin, powodujących przedłużające się często stany zapalne, działają przeciwbólowo, łagodzą zmarszczki mimiczne oraz zapobiegają chorobom skóry.
W jego składzie znajdziemy też Witaminę C , która wiemy z poprzedniego wpisu, że działa rozjasniająco oraz odżywczo dla naszej skóry, Biotynę, która względem włosów zapobiega ich rozdwajaniu się oraz wzmacnia je. 



Tak jak wspomniałam na początku tego wpisu, serum używam już od dwóch tygodni. Można go używać zarówno na nasze ciało, twarz oraz włosy. Stosuję go regularnie, około dwa razy na dzień. Przede wszystkim skupiłam się na moich dłoniach oraz włosach. Na włosy stosuję go jako odżywkę. Tuż po umyciu włosów i osuszeniu ich ręcznikiem rozpylam serum na moich końcówkach, przez to przy stylizacji lepiej się układają i serum dodatkowo chroni je przed uszkodzeniem. Dodatkowo nawilża je oraz odżywia. Jednak największe wrażenie serum zrobiło na mnie pod kątem mojego AZS a dokładniej ran. Niżej na obrazku zobaczycie na pierwszy rzut oka, że serum poradziło sobie z moją raną świetnie. Tuz po tygodniu stosowania została mi maleńka blizna, która też już znika. Dodatkowo już od bardzo dawna nie odczuwałam żadnego świądu ani nie mam podrażnień na skórze co udowadnia tezę zapobiegania nawrotom choroby. Akurat na nodze też mam ranę ale nie od AZS i będę kontynuować dalej moje testy, czy serum poradzi i z nią sobie.



kliknięcie w  link   https://goo.gl/P6GmkA  przekierowuje na stronę sklepu, gdzie możecie kupić serum dostępne w dwóch pojemnościach - 100 i 250 ml. Po dokonaniu wyboru w pole z kodem rabatowym należy wpisać następujący kod: KMFCT9KWGY. Upoważnia on do 15% rabatu na cały asortyment Larensa (nie tylko na serum). Rabat jest ważny do końca czerwca 2017 r. 







Komentarze

  1. Przyznam, że pierwszy raz widzę ten produkt, ale czytając, że produkt złagodził u Ciebie AZS to mam ochotę dać mu szansę - sezon na alergię nadciągnął, nie raz skóra boli a nawilżenie zawsze się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też kochana on zagościł pierwszy raz i na pewno nie rozstanę się z nim za szybko :)

      Usuń
    2. Czyli zdecydowanie warto po nie sięgnąć skoro u Ciebie zagościło na dłużej :)

      Usuń
  2. Ciekawy produkt. Nigdy nie słyszałam o czyms takim.
    Chciałabym wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmeceutyki sa coraz bardziej popularne więc warto :)

      Usuń
  3. Pierwszy raz o nim słyszę :) Ale z chęcią wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam zaraz udostępnię specjalny kod ze zniżką :)

      Usuń
  4. Nie słyszałam o nim wcześniej ale z wielka chęcią wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłam nie słyszeć ponieważ nie był zbyt popularny :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak i do tego jego działanie na włosy i ciało jest rewelacyjne !

      Usuń
  6. Mam bardzo atopowa , wrazliwa skore. Na pewno poczytam wiecej opini na temat tego produktu :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zdecydowanie polecam ci produkt bo u mnie działa cuda tak jak pisze, przede wszystkim działa naprawczo :)

      Usuń
  7. Naprawdę ?No to polecam, cieszę się, że macie możliwość poznania nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym kiedyś wypróbować ten produkt :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz słysze o nim, ale zachęca mnie do przetestowania, zwłaszcza, że w ostatnim czasie bardzo mnie swędzi skóra i również mam rany, może nie tak drastyczne jak u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzeba leczyć poki się ci nie nasila, bo potem ciężko jest.

      Usuń
  10. Pierwszy raz widzę te produkt, ale zainteresował mnie. Często mam małe podraznienia alergiczne skory, dlatego jestem ciekawa, czy ten produkt dąłby sobie z nimi rade :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno świetnie by sobie z nimi poradził, jak widać u mnie :)

      Usuń
  11. No chyba musze zakupić. Syn choruje na egzeme i zmiany skórne nie sa nam obce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiec dokladnie znacie mój ból.. kochani, buziaki !

      Usuń
  12. widzę że to będzie moja pozycja must have

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się to idealna pozycja na niego a ja mam zamiar przetestować też inne produkty Larens ;)

      Usuń
  13. Pierwszy raz widzę i słyszę o tym produkcie ale po twojej opinii chętnie po niego sięgnę !

    OdpowiedzUsuń
  14. Szanowne Panie! Ponieważ w komentarzach “wypłynął” temat AZS, chciałbym dodać jeszcze kilka słów na ten temat. Naprawcze, regenerujące i aktywizujące skórę do działania ochronnego peptydy kolagenu rybiego zawarte w Biopeptide Complex sprawdzają się nie tylko jako oręż anti-aging, ale genialnie reagują przy skórze z problemami: AZS, łuszczycą, trądzikiem, przy oparzeniach, przesuszonej skórze. Nasze peptydy są aktywne biologicznie i są niewielkich rozmiarów, a więc wnikają w głąb skóry. Tam nawilżają, pobudzają skórę do rekonstrukcji zniszczonych włókien kolagenowych i elastynowych oraz "gaszą" pożary, gdyż aktywizują białka HSP (Heat Shock Proteins), czyli uśpione wojsko, mające reagować ochronnie, kiedy komórki są narażone na działanie czynników stresowych: skrajnych temperatur, stresu solnego, osmotycznego i metali ciężkich. Oznacza to, że Biopeptide Complex "ratuje" skórę w opałach: po oparzeniach, odmrożeniach, przesuszeniu, w atopii, czy podrażnieniach. (Jeśli któraś z Pań życzy sobie obejrzeć dowody zdjęciowe - poproszę o maila w komentarzu) Kompleks peptydowy jest bazą wszystkich kosmeceutyków marki Larens, wzbogaconych o inne cenne składniki aktywne. Kilka z nich szczególnie zasługuje na uwagę właśnie pod kątem atopii czy tzw. skóry problemowej - wrażliwej, podrażnionej, przesuszonej. Dermo Wash - żel myjący z dodatkiem ektoiny, doskonały dla całej rodziny, również dzieci. Myjąc, nawilża, koi podrażnienia, aktywizuje do regeneracji. Rewelacyjnie sprawdza się również do kompleksowego demakijażu. Aktualnie mamy w promocji zestaw Serum Hair& Body Repair Spray + Dermo Wash w cenie samego Serum https://well4us.wellu.eu/shop/products/63/10096,serum-hair-body-250ml-dermo-wash-face-body-250ml-gratis.html. Żele peptydowo-kolagenowe z wysoką zawartością peptydów oraz dodatkiem kolagenu, srebra koloidalnego, biotyny, kwasu mlekowego, krzemu czy witaminy C to unikatowe preparaty, które działają jako kompres na skórę. Działają odpowiednio do zapotrzebowania skóry i w zależności od rodzaju żelu - liftingująco, kojąco, regenerująco (również jako ratunek przy oparzeniach, odparzeniach, podrażnieniach, podczas rehalilitacji po kontuzjach) czy antybakteryjnie https://well4us.wellu.eu/shop/categories/77,0,zele.html. Zarówno Dermo Wash, jak i żele posiadają oznaczenie ORGANIC PLUS - pozbawione są parabenów, PEG-ów, posiadają tylko bezpieczne konserwanty, są wolne od olejów mineralnych, sztucznych barwników i zapachów. Jako produkt natłuszczająco-nawilżający polecamy krem S.O.S https://well4us.wellu.eu/shop/products/78/2186,sos-skin-care-200ml.html, który bardzo skutecznie zaopiekuje się skórą suchą, popękaną, podrażnioną, potrzebującą natychmiastowej pomocy. Piszę to przede wszystkim jako chodzący, książkowy przykład wielu alergii krzyżowych oraz AZS, któremu produkty Larensa pomagają na co dzień. Nadmienię tylko, iż wspomniany w poście kod KMFCT9KWGY działa również w przypadku wspomnianej promocji. Życzę Paniom zawsze zawsze zdrowej oraz pięknej skóry, zachęcam do wypróbowania produktów Larens pod katem anti-aging i zapoznania się z szerokim spektrum działania peptydów kolagenu rybiego http://blog.wellu.eu/historia-ryba-tle-czyli-czym-tkwi-moc-najskuteczniejszych-preparatow-anti-aging-swiecie/

    pozdrawiam

    Fabian Adaszewski
    Dyrektor ds. Marketingu
    WellU Sp. z o.o.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama się szykuję do testowania kolejnych kosmetyków więc polecam :)

      Usuń
  15. Bardzo ciekawy jest, może skuszę się na niego. Jak wrócę do domu to zaglądne na stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, nawet nie wiedziałam, że AZS jest tak bardzo uciążliwą chorobą, chodzi mi o rany...cieszę się, że znalazłaś tak cudowny lęk na rany. Podoba mi się działanie na włosy, często końcówki mi się rozdwajają, więc chętnie wypróbuję😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Az mi lzej, ze wreszcie znalazlas cos skutecznego. Ciesze sie, ze nie mam AZS. I jednoczesnie wspolczuje kazdemu, kto na to cietpi, gdyz z kazdym kosmetykiem trzeba niestety uwazac. Stosuj regularnie, bo efekt jest WOW ❤ przepiekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa, czy i na moje rany na nogach by pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zwykle zdjęcia super, ciesze sie ze pomogło, bo widac ze bardzo dobrze poradziło sobie z ranami

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tego, ale przyznam, że produkt jest bardzo intrygujący :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe to serum nie słyszałam o nim wcześniej!

    sztukapielegnacji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłaś nie słyszeć bo to nie dosc popularne serum ;)

      Usuń
  22. Nie słyszałam o nim, ale będzie dla mnie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  23. the right skincare is so important,
    such a lovely itemreview.
    Lovely.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz widzę :) Marki nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Do wlosow to ja tylko szamponu uzywam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tego produktu,ale po recenzji jestem nim zachwycona i poradzę kilku osobom,które mają często problemy skórne. Mam nadzieję,że efekt będzie taki jak Twój! Dziękuję za tą recenzję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo prosze kochana, tylko pamiętaj aby regularnie jej używali :)

      Usuń
  27. U mnie słabo z regularnym stosowaniem, ale jak widzę takie efekty jak tutaj staram się pamiętać :) bardzo zainteresowałas mnie kosmetykiem z pewnością trafi w moje rączki.
    Cudowne zdjęcia
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

instagram @gabrysiowamama_

Copyright © Gabrysiowa Mama