Kompletujemy Wiosenną Garderobę Z EBUTIK I LIKE !

14:29

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Nareszcie dziś nastał pierwszy dzień wiosny. Powoli, powoli robię generalny
przegląd mojej szafy. Wszystko co szare, czarne i zimowe pakuję i chowam na kolejną
zimę. Mam nadzieję, że nie za szybko wróci. Nienawidzę ubierania się na cebulkę i do
tego kurtek puchowych. Wszystko co zimowe zamieniam na wiosenne - pastele, więcej
pasteli. W końcu wyjmę moją kurtkę skórzaną i wygodne... no właśnie buty. Z butami
niestety u mnie jest ciężko i jest to naprawdę trudny wybór. Przez moje problemy z
kręgosłupem buty muszą być przede wszystkim wygodne, zresztą od zawsze stawiam
na wygodę. Obcasom mówię stanowcze nie. Trafiłam w sklepie eButik.pl na złote slip-
ony i muszę przyznać, że to chyba była miłość od pierwszego wejrzenia. Zapraszam.

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Sklep ebutik.pl pamiętam już od bardzo dłuższego czasu i dość często tam zaglądam.
Mają bardzo duży wybór jeśli chodzi o buty. Naprawdę jest w czym wybierać. Ja nawet
mam czasami bardzo duży problem z wyborem i spędzam tam bardzo dużo czasu. Jeśli
chodzi o promocje to możemy je znaleźć tam bardzo często. Zniżki, kody oraz darmowa
dostawa potrafią przyciągnąć nie jedną zakupoholiczkę. Przejdźmy w takim razie do butów. Bo jak wiadomo jest stwierdzenie jaka cena taka jakość. Oczywiście, że nie !.

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Wybrałam sobie slip-ony w pięknym, eleganckim złotym odcieniu. Mi bardziej przypominają taki delikatny motyw ombre. Nie ukrywam, że bardzo mi się spodobał. Tuż
przy podeszwie widać piękny złoty, metalowy pasek, który dodaje naszym butom więcej
elegancji, ale także lekkiego pazura. Kiedyś uważałam, że takie buty są zbyt ordynarne,
jednak teraz zmienił mi się gust o 360 stopni i twierdzę, że zaszaleć czasem trzeba. 

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Nie tylko wygląd stanowi bardzo ważny aspekt, ale przede wszystkim wygoda.
Są bardzo wygodne. Jak zakładam je i chodzę przez bardzo długi czas nie zauważam, aby
mnie w jakiś sposób uciskały, wręcz przeciwnie czuję jakbym nie miała ich wcale na nogach. Góra butów się wcale nie brudzi, lecz guma jak to guma potrafi się zabrudzić,
jednak bardzo szybko i przyjemnie się ja czyści. Wystarczy zwykła chusteczka nawilżona.
Buty będą świetnie pasowały do każdej stylizacji - codziennej oraz  nawet na randkę. 
Wystarczy dopasować je z piękną sukienką,a na pewno zrobi wrażenie na nie jednym
wybranku naszego serca. Są idealne do trendów wiosennych oraz letnich na ten rok.

Darmowy hosting zdjęć i obrazków


Uwaga mam dla was kochani zniżkę do sklepu EButik.pl 
Kod zniżkowy toGABRYSIOWA55
Kod -55% działa na wszystkie rzeczy z kategorii NOWOŚCI oprócz butów
Zniżka naliczana jest od ceny podstawowej.

ebutik butik bluzki torby bluzy torebki koszule spodnie

You Might Also Like

51 komentarze

  1. Zaczynają mi się podobać te buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie pogardziłabym <3 Pokazałabym nawet stopy na blogu swoje :D Zawsze jakiś krok z wyjścia z anonimowości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha aż sie uśmiałam oj piekielna piekielna :)

      Usuń
  3. Śliczne buty naprawdę, stonowane kolory. Mamy podobny gust 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam że mamy bardzo podobne gusty kochana, pozdrawiam :*

      Usuń
  4. No no no ! Jak juz wspominałam !
    Boskie są ♡♡
    Niech Ci się dobrze noszą ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje kochana póki co super się noszą <3

      Usuń
  5. Uwielbiam takie wygodne buty, świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakiee one są prześliczne ... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie się prezentują <3 i ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow. Buciki świetne. Aż zerknę na stronę i zobaczę co jeszcze ciekawego mają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają bardzo dużo ciekawych ubrań i przecen ;)

      Usuń
  9. Aaaaach! Są przepiękne! Uwielbiam takie buty, no i ten złoty akcent - boskie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. oooo tak mi też się Gosiu podobają mysle jeszcze nad pudrowymi :D

      Usuń
  11. a wiesz, że mam podobne? :D tylko, że błękitne :D i zastanawiałam się właśnie nad takimi :P dobry gust mamy :D :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne:) też lubię wygodę, lecz czasami także stawiam na obcasy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne buciki, właśnie takich szukam na cieplejsze dni <3 super post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też poszukiwałam tych odpowiednich i trafiła na te akurat ;)

      Usuń
  14. Wpis o butach, swoją drogą ślicznych, a ja zwróciłam uwage na te cudowną torebkę. Kolor boski!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja wlasnie szukam butów na wiosne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kusisz Kochana buciki bardzo, ale to bardzo mi się podobają. Zaraz lecę poszperac w asortymencie :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wybór mają bardzo dużo sama miałam problem ze szperaniem tam :)

      Usuń
  17. Bardzo fajne buciki. Ładne, fajny kolor i jednolite. Muszę obejrzeć czy nie ma u mnie podobych.

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie szukam się takich butów są świetne ! Lece zajrzeć na stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam podobne i bardzo są wygodne ale przyda mi sie druga para ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  20. Są swietne ja bym chciała takie tylko pudrowe !

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam sie w tych butach.<3
    Są niesamowite <3
    Zostaje na dłużej ;)

    me-kwiatoners.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń