Haul SammyDress Valentine's Day Big Promotion

13:32

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Jakiś czas temu pokazywałam dla was moją wishlistę ze sklepu SammyDress.
Dziś przybywam do was z haulem z tego sklepu. Po raz kolejny byłam zaskoczona 
czasem oczekiwania na paczkę były to ok. dwa tygodnie prawda, że mało ? Paczuszka
do mnie dotarła a w niej moje zamówienie. O dziwo nie byłam zawiedziona żadną z
tych rzeczy. Z rozmiarem koszuli oraz bluzki nie trafiłam niestety. Tak właśnie kończy się
moje mierzenie centymetrem. Szkoda, jednak mam nadzieję że schudnę do tych rzeczy.
Żałuję że nie mogę wam się w nich pokazać no, ale cóż postaram się wam co nie co
o nich napisać, moje spostrzeżenia oraz zastrzeżenia. Zapraszam do czytania !

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Women Quartz Watch Checks Leather Band Round Dial


Oczywiście w moim zamówieniu nie mogło zabraknąć zegarka. Nie mogłam się oprzeć.
Uwielbiam skromne a zarazem eleganckie zegarki. A ten właśnie taki jest. Piękny wytłaczany pasem, oczywiście w moim ulubionym białym kolorze. Polecam szczególnie
osobom, które lubią takie dodatki do marynarki, sukienki, a nawet do codziennej stylizacji. Ze wszystkim prezentuje się świetnie. Również idealny na prezent. 



Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Letter Textured PU Leather Tote


Torebka, która zauroczyła mnie od pierwszego ujrzenia. Myślałam, ze będzie troszkę
większa, jednak taka mniejsza też mi się przyda, nawet bardziej niż duża. Piękna
poręczna torebeczka o kolorze beżowym z wstawkami czarnymi. Mieści same podręczne
rzeczy. Mimo wszystko, ze jest mała to jest bardzo pojemna. W zestawie pasek - oczywiście w moim przypadku obowiązkowo. Ta kłódka może niezbyt tu pasuje jako
dodatek, jednak może być. Wiecie co mnie denerwuje w tych torebkach? Ten zapach,
jednak jak się ją porządnie wywietrzy to nic nie czuć. Pasuje do stylizacji eleganckich oraz ty codziennych. U mnie sprawdzi się świetnie na letnich wypadach. 



Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Feather Print Chiffon Tee


Bluzeczka z dość cienkiego oraz przewiewnego materiału. Posiada przepiękny motyw 
kolorowych piór. Przyznam, że najbardziej chyba to mnie w niej urzekło. Żałuję tylko
że mój rozmiar okazał się nieco za mały, ubolewam bardzo. Pomimo że rozmiar jest
za mały to już prezentuje się swietnie. Już sobie ja wyobrażam latem w stylizacji
z marynarką czarną lub białą. Już nie mogę się doczekać jej ubrać, ale muszę poczekać.



Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

V Neck Criss Cross Blouse


Koszula wykonany z dość dobrego i wytrzymałego materiału. Skradła moje serce.
Myślałam, ze dekolt w literę ,,V" będzie dość odważny, jednak nie pokazuje zbyt dużo.
Bardzo mnie to cieszy, gdyż mogę ją wszędzie zakładać, gdziekolwiek idę. Najbardziej 
podoba mi się w niej motyw na ramionach, na pewno nadaje jej więcej elegancji.
Świetnie spisuje się z leginsami oraz marynarką - duet idealny. 



Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Coś wam wpadło w oko ? 

You Might Also Like

63 komentarze

  1. Wszystkie rzeczy wyglądają uroczo, ale chyba torebka urzekła mnie najbardziej ;) Poklikane- 4, 00 ; 14,52 ;6,00 ; 10,94 $
    Ostatnio zamówiłam z tamtej strony kurtkę i była za mała :< teraz będę zamawiać większe rzeczy...
    Jakbyś mogła poklikać u mnie w najnowszym poście będę wdzięczna :D
    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak trzeba tam patrzeć uważnie na rozmiary :)

      Usuń
  2. Mnie podoba sie zegarek i różowa koszula. Lubię taki odcień różu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to oceniam jako brudny róż :D ale ma swój urok.

      Usuń
  3. Świetny zegarek! Aż się zastanawiam, czy też sobie takiego nie zamówić <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zegarki potrafią zawrócić w głowie i to bardzo :D

      Usuń
  4. ojej same cuda! <3 koszula jest przepiękna! zdecydowanie najbardziej wpadła mi w oko :) torebka równiez jest mega, chociaż kolor nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym wolała żeby było w kolorze pudrowym no ale coż :D

      Usuń
  5. Boskie te Twoje rzeczy kochana ! :)
    Wszystko od razu przyciąga wzrok ! ty to kochana masz gust <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zamówienie, zegarek skradł mi serduszko, wszystko klasyczne i do fajnego skomponowania :) Czekam na kolejne stylizacje, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuudowna jest ta torebka, koszula również <3 thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też mi się bardzo spodobał pozdrawiam :*

      Usuń
  8. Ta koszula mi się nieziemsko podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne rzeczy :) uwielbiam motywy piórek, więc ta bluzka spodobała mi się najbardziej :D od razu wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka prezentuje się świetnie. Szukam właśnie czegoś podobnych rozmiarów - nie za duże, nie za małe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zegarem mi się podoba... Muszę się zacząć przekonywać, ponieważ nigdy nie lubiłam zegarków nosić :/ Ostatnia rzecz ma piękny kolor :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś nie byłam do nich przekonana ;)

      Usuń
  12. Ciekawy wpis i piękne zdjęcia!!❤ ja kocham zegarki 💜 zapraszam do mnir nataliamaliszewska1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama jestem wielką fanka minimalistycznych zegarków, wiec od razu się w nim zakochałam! No i ta koszula, jest przepiękna.
    No i bardzo ładnie to wszytko pokazałas.
    Pozdrawiam kochana!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że ci się spodobało, pozdrawiam :*

      Usuń
  14. Koszula i zegarek wyglądają cudownie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj wiesz co lubię dokładnie zegarki a ten jest piękny i skromny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to chyba w nim najbardziej przyciaga ;))

      Usuń
  16. Torebka jest przepiękna idealna np. na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zabieram ja ze sobą czesto właśnie na zakupy ;)

      Usuń
  17. Mi najbardziej spodobala sie koszula w piora jest urocza

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki masz kolorek na paznokciach ?
    Super wpis i super haul.

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula w przepięknym kolorze uwielbiam pudrowy róz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też jestem wielką fanką jak widac tego odcieniu różu ;))

      Usuń
  20. Ale przepiękne rzeczy wybrałas !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje i cieszę sie że Ci się podobają :)

      Usuń
  21. Wszystko mi sie podoba kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam pudrowy róż. Wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zegarek przepiękny! Poklikane kochana :D
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zegarek wpadł mi w oko ;)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Torebka mi najbardziej się podoba! Piękny kolor. Tez wolę większe Ale taka ładna jest ze i mi by przypasowala 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. koszula ma sliczny kolor! Torebka tez wpadla mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko jest naprawdę cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie rzeczy wyglądają ślicznie. W 100% w moim guście - Pati możesz robić za mnie zakupy 😉

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudeńka Kochana!
    Szkoda że nie trafiłaś z rozmiarami bo bluzka jak i koszula prezentują się zjawiskowo.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne rzeczy !! jak zawsze super zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale piękne rzeczy! :) Najbardziej podoba mi się zegarek, taki delikatny i uroczy :) Super zakupki, świetny post!

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Torebka śliczna ! :) Chyba się uzależniam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Torebka obłędna, świetny wybór! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Koszula skradła moje serce. Piękny kolor 💕

    OdpowiedzUsuń