Piękne Wspomnienia Na Dłużej Z Saal Digital Polska

12:34

Darmowy hosting zdjęć i obrazków


Zdjęcia to nasze najpiękniejsze wspomnienia, które towarzyszą nam przez kolejne
lata naszego życia. Wiadomo, że trzymając je gdzieś zakopane w naszych dyskach lub
pendriwe nie są one wieczne. Mogą ulec zniszczeniu nawet nie wiemy kiedy. Wiadomo
jak to bywa z takimi sprzętami. Wystarczy minuta aby wszystko wykasowało się na zawsze. Tworzymy albumy, wywołujemy zdjęcia. Wywoływanie jest czasem dość 
kosztowane jednak jest lepszym sposobem na zachowanie wieczności niż magazynowanie
ich na naszych komputerach. Fotoksiążka też jest świetnym zachowaniem wspomnień,
mamy szereg opcji do popisu, aby wyglądała jeszcze bardziej piękniej. W ramach testowania otrzymałam możliwość od firmy Saal Digital Polska stworzenia właśnie takiej przepięknej fotoksiążki. Jeśli jesteście ciekawi jak wyszła nam to zapraszam do czytania.

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Wiecie co mnie bardzo zaskoczyło? Czas realizacji. Pamiętam, że fotoksiążkę tworzyłam w bardzo późnych godzinach nocnych, a wysyłka była już rano. Żebyście widzieli moje zaskoczenie. Realizacja jest natychmiastowa. Wybrałam dostawę kurierem DHL i moja fotoksiążka była już u mnie po 2 dniach. Zapakowana solidnie tak aby nie uległa uszkodzeniu. Dotarła do mnie cała i do tego nie spodziewałam się, ze będzie aż 
taka rewelacyjna na żywo. Proces tworzenia książki jest w 100% zależny od nas.
Program do tworzenia jest bardzo prosty w obsłudze i jestem pewna, że każdy z 
nas na pewno sobie z tym poradzi znakomicie. W programie mamy szereg możliwości
takich jak wybór papieru - matowego, błyszczącego. Dodajemy własne zdjęcia,
oczywiście program ocenia czy są w dobrej jakości i czy będą dobrze prezentowały się
w naszej książce. Ja nie uwierzyłam programowi i niektóre moje zdjęcia nie wyglądają  dobrze, dlatego zwracajmy na to uwagę. Dodajemy ramki które nam się 
podobają,tła, efekty, filtry oraz wiele innych opcji personalizacji. 

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Łączenie stron na płasko umożliwia  rozłożenie motywów na dwie strony, bez utraty ważnych elementów zdjęcia między stronami. Nie znajdziemy tutaj zagięcia, jak w przypadku standardowych książek. Na początku tworzenia naszych fotoksiążek możemy
wykorzystać rabat 75 zł przy min. 125 kosztach zamówienia. Myślę, ze to świetne rozwiązanie. Będzie idealnym prezentem na urodziny, rocznicę ślubu czy prezentem
na walentynki zbliżające się już niedługo. My mamy w zamiarze stworzenie jej jako
prezent na Dzień Dziadka oraz Dzień Babci. Myślę, ze na pewno będą zadowoleni
z takiego trwałego oraz pięknego prezentu. Wszyscy, którzy przeglądali naszą fotoksiążkę
zachwycali się nią wręcz. My co jakiś czas do niej zaglądamy i wspominamy razem z naszym synkiem Gabrysiem. Jestem bardzo zadowolona oraz zachwycona nią.

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Darmowy hosting zdjęć i obrazków


Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Więcej informacji na temat fotoksiążek Saal Digital Polska znajdziecie na:

FANPAGE SAAL DIGITAL POLSKA -SAAL DIGITAL POLSKA
STRONA INTERNETOWA SAAL DIGITAL POLSKA - SAAL DIGITAL POLSKA

Zdjęcie użytkownika Saal Digital Polska.

You Might Also Like

40 komentarze

  1. Jestem nią zachwycona ! Nie spodziewałam się, że tak świetnie się to prezentuje, żałuje, że nie zrobiłam takiego prezentu mamie na święta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak do tego mozemu ją zamówić z rabatem i wychodzi za grosze wręcz ;)

      Usuń
  2. faktycznie super sprawa. moja kolezanka robi sama albumy i tez ladne jej wychodzą. chce wlasnie zdjecia wywołac i zeby mi ze 3 takie albumy zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to koleżanka bardzo uzdolniona musi być :)

      Usuń
  3. Ojej super sprawa ^^ tez ostatnio zaczęłam własnoręcznie taka robić zeby były i zdj i trochę właśnie artystycznej twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała pamiątka! Piękne zdjęcia syneczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka książka to świetny pomysł jak i prezent dla bliskiej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie kochana na pewno udany prezent ;)

      Usuń
  6. Piękna fotoksiążka, ja też je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziwie się i ja stalam sie ich fanką ;)

      Usuń
  7. Roku bez trosk i zmartwień,
    życia w miłości, przyjaźni i szczęściu.
    Oby najskrytsze marzenia znalazły urzeczywistnienie,
    a każdy dzień przynosił tylko radość i uśmiech

    Szczęśliwego NOWEGO ROKU kochana :*

    Buziaki :*:*

    Baw się dobrze :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kilka fotoksiążek i ta wszystkie zostawia w tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne, zdjęcie na papierze ma wiele wiecej uroku niż te elektroniczne. Jednak małe ale, szkoda że zdjęcia sa tak stawione że są zaginane. Dla mnie to spory minus.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, nie wiem czemu sama jeszcze nie wpadłam na to żeby zrobić swoją foto książkę!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno nigdy o niej nie myslalas wczesniej ;)

      Usuń
  11. Chętnie się na nia skuszę z tym bonem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak z bonem wyjdzie taniej a ty bedziesz sie z niej cieszyc ;)

      Usuń
  12. Muszę sobie taką sprezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietnie ci wyszła mi bardzo podobają się takie pamiątki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Gabryś ma śliczne zdjęcia bardzo fotogeniczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, album w formie książki prezentuje się wspaniale, ja zamierzam kupić podobne na dzień babci i dziadka :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń