Wyzwanie TrustedCosmetics Tydzień III Moi Ulubieńcy Makijażowi

06:19

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Mamy już trzeci tydzień Wyzwania trustedcosmetics.
Szczerze wam powiem, ze już nie mogłam się doczekać kolejnego tygodnia.
Świetna zabawa i poznałam już kilka fajnych osób podczas tego wyzwania.
Dziś opowiem wam o moich ulubieńcach podczas robienia makijażu.


Kosmetyki do Makijażu 


Makijaż wykonuję zazwyczaj delikatny , ponieważ nie jestem zwolenniczką
ordynarnych makijaży.Spowodowane jest to tym , że sama nie mogę mieć takiego
na mojej wrażliwej i problematycznej cerze. Staram się dobierać kosmetyki do odpowiednie
do niej , aby jej jeszcze bardziej nie podrażniały. Przywiązuję większa uwagę do jakości niż do marki
Dlatego w moich kosmetykach pełno jest różnych marek które idealnie sprawują się .


Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Wibo Neutral Eyeshadow Palette


Uwielbiam firmę Wibo dokładnie za wyprodukowanie tego cuda.
Gdy tylko pierwszy raz jej użyłam byłam bardzo zadowolona. Uwielbiam beże oraz 
brązy w rożnych odcieniach. Producenci paletek bardzo często dodają w nich pastelowe 
ostatnio kolory , które jednak na moich powiekach zbyt estetycznie nie wyglądają.
Cienie idealnie trzymają się na powiece , nie osypują się . Przede wszystkim są trwałe.
Nadają się do delikatnego na co dzień makijażu jak i do tego na większe , specjalnie wyjścia.


Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Loreal Paris Volume Million Lashes So Countre

Bardzo długo poszukiwałam idealnego tuszu , który nie
będzie powodował efektu spuchniętych oczu oraz innych reakcji alergicznych.
Szczoteczka idealnie dociera w zakamarki naszych rzęs i idealnie je wypełnia
przy tym wydłużając je dając efekt grubych oraz maksymalni wydłużonych rzęs.
Tusz bardzo łatwo się zmywa wystarczy do tego mała ilość płynu micelarnego
w moim przypadku to Loreal również . 



Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Loreal Paris Infallible Sclupt


Paletki do konturowania najczęściej używam do makijażu,
gdy mam gdzieś wyjść lub na jakąś imprezę rodzinną. Paletka bardzo dobrze się
rozprowadza ponieważ jest w formie kremowej dzięki czemu konturowanie staje się
o wiele wiele prostą czynnością do wykonania dla osób które dopiero zaczynają
to wykonywać . O trwałości już nie muszę wspominać bo jest to oczywiście wiadome.
Bardzo podoba mi się jej opakowanie - eleganckie i poręczne - można ja zabrac ze sobą
do torebki spokojnie lub na dłuższy wyjazd urlopowy lub wakacyjny,


Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Loreal Paris True Match 

Jedyny mój ulubiony podkład którego każdego dnia podczas
wykonywania makijażu używam. Podkład idealnie sie rozprowadza się
pędzelkiem przeznaczonym do nakładania takich podkładów oraz 
wtapia się w moją twarz nie tworząc efektu maski który wygląda bardzo
często niebyt estetycznie przy naszym makijażu. Na trwałość również
nie narzekam ponieważ jeszcze muszę go dodatkowo zmywać płynem
micelarnym aby się go pozbyć z mojej twarzy przed snem . Piękne opakowanie
zarówno jak i eleganckie , wydajny starcza na bardzo długie użytkowanie.


Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Wibo Deluxe Brightener korektor

Ekskluzywny korektor rozświetlający Wibo Deluxe Brightener do stosowania na wrażliwą skóre okolic oka. Wzbogacony o składnik aktywny Dipeptide tzw. botoks like. Wygładza istniejąc zmarszczki oraz zapobiega powstawaniu nowych. Formuła bogata w pantenol, wit. PP, A, C i E, które nawilżają i pielęgnują oraz kofeinę, która maskuje cienie pod oczami oraz usuwa oznaki zmęczenia. Dodatkowo ekstrakt ze Scutellarii działa łagodząco i przeciwalergicznie. Korektor zawiera składniki optyczne rozpraszające światło, dodając efekt soft-focus. Działanie korektora rozświetlającego Wibo: rozjaśniające, anti - age, pielęgnacyjne, łagodzące, przeciwalergiczne, nawilżające, efekt soft - focus. Przebadany dermatologicznie.

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Eveline Cosmetics Matt Błyszczyk 

Od niedawna używam tego błyszczyka.To jest mój
pierwszy matowy błyszczyk i od razu stał się moim ulubionym.
Kolor czerwony jest oczywiście zarezerwowany na ważne wyjścia oraz imprezy
te ze znajomymi jak i z rodziną. Dodaje kobiecości oraz sexowności. 
Pędzelek idealnie rozprowadza błyszczyk po naszych ustach i zapewnia
jego trwałość na wiele godzin przy czym idealnie wygląda na naszych ustach.


Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Hakuro H50 

Rewolucja w moim makijażu
Ten pędzel wprowadził nową jakość do mojego makijażu. Aplikacja podkładu H50 ruchami stemplującymi zapewnia mi to czego potrzebuję: dobre krycie, przedłużoną trwałość i naturalny wygląd


Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Wibo eyebrow shaping kit 

Gdy tylko z moich brwi schodzi henna wykonana u kosmetyczki
zawsze na pomoc przybywa moja paletka do stylizacji brwi. Jest niezastąpiona.
Brwi nie wyglądają po stylizacji nią sztucznie wręcz przeciwnie wyglądają jak 
bym wyszła z salonu kosmetycznego. Łatwa i przyjemna w aplikowaniu jej
oraz trwała , zapewnia piękny wygląd brwi na bardzo długi czas 

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Lovely brows gel creator 

Żel do brwi Lovely jest dostępny w dwóch kolorach: dla blondynek-jaśniejszy oraz dla brunetek i szatynek-ciemniejszy.Idealnie dobrany aplikator wyczesuje i nadaje kolor. Wypełnia nawet rzadkie brwi, a żelowa konsystencja utrwala kształt brwi na wiele godzin.


Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Wibo Diamond Illuminator Rozświetlacz 

Diamentowy rozświetlacz w kamieniu. Bogaty w wit. E i proteiny jedwabiu nadaje skórze miękkość, gładkość i jedwabistość. Dzięki zawartości oleju jojoba nawilża i ochrania, tworząc na skórze film ochronny zabezpieczający przed wysychaniem. Stosowanie: aby uzyskać efekt niezwykłego połysku na skórze, nałóż rozświetlacz na policzki, czoło i brodę. Efekt: jedwabiście gładka i rozświetlona cera pełna blasku i elegancji.



Darmowy hosting zdjęć i obrazków


Paletka cieni Relolution Ultra Eyeshadows 

Paleta posiada śliczne trzydzieści dwa różne kolory cieni do powiek. Znajdują się w niej cienie błyszczące i matowe. Jej napigmentowanie jest bardzo mocne i trwałe, jednakże cienie z drobinkami brokatu nakłada się ciężej i najlepiej sprawdza się to w malowaniu na mokro. Uważam, że jest idealna do wykonania dziennego jak i wieczorowego makijażu. Świetnie sprawdzi u posiadaczek każdego koloru oczu i na pewno jest jedną z uniwersalnych paletek. Jeśli nie interesujecie się makijażem ale chcecie mieć chociaż jedną paletkę porządnych cieni, których będziecie mogły użyć do prostego makijażu dziennego lub na wielkie wyjścia śmiało możecie stawiać na tą od Makeup Revolution bo na pewno się w niej odnajdziecie



Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Pędzelki z Hebe 


A wy jakich macie swoich ulubienców do makijazu ?


kosmetyki_do_makijazu_wyzwanie_dla_blogerek


You Might Also Like

45 komentarze

  1. Ja stawiam też na makijaż naturalny. Lubię kosmetyki L'oreala- mam korektor i podkład True match oraz mascarę Million Volume Lashes :)

    Testuje też obecnie podkłady sypkie i choć ich aplikacja sprawia mi troche problemów efekt jest całkiem fajny ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze tym bardziej często chodzę bez makijażu :)

      Usuń
    2. To u mnie brak makijażu to codzienność ;) Ale z reguły stawiam na naturalny look ;) Chociaż lubię podkreślić mocno usta ;)

      Usuń
  2. Akurat poszukuje tuszu idealnego, ten opisywany przez Ciebie bardzo mnie zainteresował chociaż jego cena pewnie wysoka, a ja nie lubię dużo płacić za tusz do rzęs. Też mam tą paletkę z Revolution, faktycznie jak mówisz można jej użyć i na codzień i na większe wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupilam go akurat na -48% w Rossmanie i sprawdził sie u nas doskonale :)

      Usuń
  3. Również używam true match ;) Ciekawi mnie ten tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupilam go akurat na -48% w Rossmanie i sprawdził sie u nas doskonale :)

      Usuń
  4. Również stawiam na naturalny makijaż. W mocnym po pierwsze nie czuję się komfortowo, poza tym musze uważać na różne kosmetyki gdyż na wiele jestem uczulona. Aktualnie kończy mi się korektor pod oczy i chętnie przetestuję ten z Wibo. Lubię ich markę, ale wcześniej jakoś nie słyszałam o tym korektorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez jestem uczulona na wiele kosmetykow ale za to na ten korektor nie i idealnie mi sie sprawuje :)

      Usuń
  5. Kosmetyki L'Oreala podkład True match bardzo lubię. Ostatnio odkryłam tusz Eveline Cosmetics - cena rewelacyjna i jestem bardzo mile zaskoczona jakością. Jeszce nie miałam okazji używać błyszczyka tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka Wibo - hit wielu blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompletnie nie miałam z Twoich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw kosmetyków :)
    Też używam Hakuro do makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja planuje powiększyć swoją kolekcję Hakuro :P

      Usuń
  9. ze mnie to taka baba jak z koziej dupy trąba chyba, bo ja to nawet makijażu sobie zrobić nie umiem, to też tych kosmetyków mało mam bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę kilka znajomych i lubianych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiadam paletkę z wibo i super sie spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paletka Wibo znalazła się też w moich ulubieńcach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę ze coraz częsciej u kazdego w nich jest :)

      Usuń
  13. żel do brwi mam i ja. a pędzel hakuro mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile dobroci! *.*
    W porównaniu z moimi zasobami Twoje kosmetyki to jest ogrom! :)
    Też mnie kusi paletka z Wibo, chyba czas się w końcu w nią zaopatrzyć. W ogóle super firma ;) Jak na razie wszystkie kosmetyki, które mam od nich sprawdzają się. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie kup sobie ta paletkę ona jest cudowna ! :)

      Usuń
  15. Lubię Diamond Illuminator. Umieściłam go w swoim wpisie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dużo dobrego słyszałam o paletkach i kosmetykach Wibo. Następne na liście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas są na pierwszym miejscu ciagle mnie nowosci kuszą ale podobno bedzie nowa paletka :)

      Usuń
  17. Dużo u Ciebie perełek :) Widzę, że obydwie lubimy tusz So Couture :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak moj numer jeden spośród wszystkich tuszów :)

      Usuń
  18. Dużo u Ciebie perełek :) Widzę, że obydwie lubimy tusz So Couture :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak moj numer jeden spośród wszystkich tuszów :)

      Usuń
  19. Dużo u Ciebie perełek :) Widzę, że obydwie lubimy tusz So Couture :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dużo osób chwali pędzle Hakuro, a ja do tej pory ich nie testowałam, ale Twój artykuł przekonał mnie, że warto po nie sięgnąć i sprawdzić jak się spisują :)

    OdpowiedzUsuń