Kampania Playskool Mobilny Jamniczek Streetcom Recenzja

08:45

Darmowy hosting zdjęć i obrazków




Na stronie streetcom.pl ostatnio dostaliśmy się do
kampanii z Playskool . Bardzo sie ucieszyłam . Otrzymaliśmy 
do testowania Moblinego Jamniczka oraz 3 mini pojazdy - lwa , ślimaka i pieska. Paczuszka bardzo szybko do nas dotarła a moj synek ucieszył sie bardzo .


Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Mobilny Jamniczek to zabawka interaktywna rozwijająca zdolności motoryczne. Poprzez
zabawę nim . Myślę że jest idealna zabawką dla dziecka po roczku i starszego . 

Wygląd słodkiego pieska spodoba się każdemu dziecku bo jak wiadomo 
maluszki uwielbiają zwierzęta a pies to najlepszy przyjaciel dziecka i dorosłego.
Kolorystyka jest żywa a zarazem delikatna , w sam raz dla maluszków które
uwielbiają takie kolorki.  Zabawka ma  piękny pyszczek pieska z radosnym uśmiechem. 


Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Łapki - kremowe (chociaz nie jestem pewna ) o chropowatej strukturze poprzez 
dotykanie ich małymi rączkami naszych dzieci idealnie będą stymulować mózg dziecka.

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Zabawka posiada pokrętło które po przekręceniu go wydaje charakterystyczny
dźwięk przekręcania . Posiada cyferki 1-3 które odpowiadają ilości zwierząt
ukazujących się po przekręceniu - żabka , żółw i króliczki . Bardzo mi sie to
podoba bo tylko utwierdza nas w przekonaniu o swojej edukacyjnej funkcji.
Dziecko nie dosc że stymuluje mózg poprzez przekręcnia ale także uczy się
liczyć oraz nazywa zwierzątka.

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Kolejna funkcją jest naciskanie guzików poprzez które u góry wyskakują kolorowe
obrazki - króliczka , pieska i kotka. To bardzo fajna funkcja ponieważ rozwija
zdolności motoryczne oraz manualne poprzez naciskanie. A ile frajdy przy tym jest !


Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Jamniczek Mobilny został wyposażony w bardzo solidne rzepy dzięki którym
możemy go wszędzie powiesić - w wózku , nosidełku , na szczebelkach a nawet 
nad łóżeczkiem a dzięki solidnym rzepom mogę wprost powiedzieć że został
tu zadbany aspekt bezpieczeństwa naszego maluszka a to jest najważniejsze !



Darmowy hosting zdjęć i obrazków]

Jamniczek jest zabawką kompaktową i podręczna dzięki funkcji 
szybkiego składania jej poprzez naciśnięcie 2 przycisków zabawka się 
składa i mozemy spokojnie schować go do naszej damskiej torebki lub
dzięki zakręconemu ogonkowi dziecko moze samo je nosić.
Dlatego zabawkę mozemy zabrać wszędzie ze sobą do parku , 
dziadków , w podróż czy nawet do sklepu !.


 Darmowy hosting zdjęć i obrazków
Darmowy hosting zdjęć i obrazków


Podsumowując Mobilny Jamniczek  przeznaczony jest jako Pierwsza Zabawka Dziecka , jednak
myślę że i starsze dziecko może się nim bawić bez żadnych przeszkód. Zabawka rozwija 
zdolności manualne , motoryczne , stymuluje pracę mózgu oraz doskonali rozumienie
przyczynowo skutkowe dzięki funkcjom zawartym nim . Jest idealny dla dzieci dzięki
swojemu przyjaznemu wyglądowi pieska oraz delikatnej kolorystyce . Jest zabawka bezpieczną
nie zawierającą ostrych krawędzi oraz ostrych elementów . Jest kompaktowa , moze
być  z nami wszedzie gdzie tylko nasze dziecko sobie wymarzy 



Darmowy hosting zdjęć i obrazków






You Might Also Like

15 komentarze

  1. Na streetcom jest dużo ciekawych akcji. Fajnie, że się dostałaś do testowania tak świetnych produktów jakim są zabawki z PLAYSKOOL.
    Zdjęcia jak zawsze przepiękne i aż cieszą oko i nie mogę przestać ich oglądać :D .

    Synek się na pewno ucieszył - kolejna zabawka do kolekcji :) .
    A ile radości z zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana za taki miły komentarz mam nadzieje i ze ty dostaniesz się do jakiejś ciekawej kampanii :)

      Usuń
  2. Niestety my się nie dostaliśmy, gratulacje! Zdjęcia cudowne ;) Zabawki też świetne - ważne ze dzieciaki zadowolone ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda ze sie nie dostaliscie jednak jeszcze duzo innych kampani bedzie ;)

      Usuń
  3. Myslę że Jamniczek Mobilny idealny będzie dla mojej córki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znamy, ale w najbliższym czasie jak tylko spotkamy w sklepie zabawki playskool to jakąś na pewno dla siebie wybierzemy, bo jamniczek wygląda na cudnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zabaweczki i piekne zdyjecia. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zabawki! :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zabawki :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zdjecia robisz :) a jamniczek mnie zainteresowal ;)

    OdpowiedzUsuń