Najlepszy Przyjaciel Dziecka Podczas Snu - Przytulanka czyli Sówka i Spółka Hand Made By Dowis


Pamiętacie wszystkie swoje łóżkowe stwory mieszkające tuż pod nim ?
Gdy rolowaliśmy swoje kołdry pod nogami na wypadek gdyby istniały i chciały nam pożreć nasze odkryte nogi . Właśnie wtedy najlepszym odstraszaczem a zarazem przyjacielem była maskotka.
Pamiętam swoja ulubioną maskotkę był to mój miś bialutki z różową kokardką tuż pod szyjką.
Był taki puchaty i przyjemny. To właśnie on potrafił przegonić wszystkie łóżkowe stwory.

Mój synek zaczął ostatnio też miewać koszmary. Zaczęłam się zastanawiać nad maskotką.
Wyruszyłam w internetowy świat za poszukiwaniem tej maskotki . Napotkałam fanpage
kobiety które tworzy własnoręcznie różne cuda - przeważnie sówki dla najmłodszych .



,,Z pasji do szycia, zaczęłam szyć rzeczy dla mojego synka Maksia i tak to się zaczęło. I nadal próbuje szyć kolejne inne rzeczy i nie tylko " -pisze założycielka fanpage.

Ogólnie podziwiam mamy które w czasie macierzyństwa potrafią znaleźć czas na
spełnianie swoich celów . Pani Dorota tworzy oczywiście na zmówienie , czyli
możemy stworzyć sobie naszą wymarzoną dla dziecka sówkę.



Nawiązałam współprace z P. Dorotą . Otrzymaliśmy do testów sówkę.Po krótkim
czasie otrzymaliśmy ją a jaka radość była z odpakowywania jej !




Sówka była idealna dla mojego synka. Motyw samochodowy , który
oczywiście uwielbia Gabryś. Od razu zauważył autka i zaczął mi je pokazywać.
Sówka uszyta bardzo starannie nie znalazłam żadnych wad w niej . Wiem że niektóre
firmy potrafią mieć takie niedbałe wady jednak tu ich nie ma. 



Do sówki została dołączona oczywiście metka na sznureczku to kolejny
element który mi się spodobał od razu inaczej sie patrzy na taką rzecz.. Dodam ze logo bardzo
mi się spodobało za to też wielki plus ! Ogólnie jestem wielką fanką sów więc dla mnie to cudo !


Górna część sówki została wykonana z materiału minky ostatnio
bardzo popularnego wśród kocyków , pościeli itd. Materiał jest mięciutki i przyjemny w dotyku
co sprawia ze jest idealną maskotką do przytulania i spania z nią.



Kolejny bardzo przydatnym elementem są metki doszyte do sówki.
Mój synek już się nimi nie interesuje lecz dzieci które zaczynają ząbkowanie
uwielbiają metki . Oczywiście takie gryzienie metek daje im wielka ulgę w tych trudnych
chwilach , lecz i dają bardzo dużo wspaniałej zabawy bo są też kolorowe , a jak wiemy maluszki uwielbiają kolory ! 



Mój synek pokochał swoja sówkę . Każdego wieczoru gdy kładzie się spać sięga
po nią nad swoim łóżeczkiem bo właśnie tam stawiamy ją rano , gdy synek wstaje .
Nigdy jeszcze nie zapomniał o niej chyba ze podczas drzemki w dzień do której
już nie zdąży jej zabrać bo tak szybko zasypia gdy jest zmęczony ! 

I tak nasze stwory zostały pokonane !


Zapraszam



Komentarze

  1. Piękna ta sówka i zgodzę się z Tobą bo metki to co maluszki kochają !

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas do snu obowiązkowy jest Kłapouszek. Każda z dziewczynek ma swojego. A sówka jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna jest! :) musze zakuoic swojemu synkowi :) pozdrawiamy cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna jest! :) musze zakuoic swojemu synkowi :) pozdrawiamy cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

instagram @gabrysiowamama_

Copyright © Gabrysiowa Mama