Kozie Mleko Naturalne Piękno - Oczyszczający Płyn Micelarny V.Laboratories

08:58

 

Zapach koziego mleka znacie go ? Ja bardzo dokładnie go znam. 
Oczywiście kojarzy mi się ze wsią na której zamieszkuje. 
Czemu pisze o kozim mleku ? Bo właśnie to będzie dzisiejszym tematem tego wpisu.
W ostatnim czasie nawiązałam współpracę z firmą V.laboratories.
Wcześniej nic nie słyszałam o tej firmie , jedynie zauważyłam wpis
u znajomej blogerki o nich i postanowiłam przetestować ich produkty.


Otrzymałam paczuszkę już kolejnego dnia 
Jej zawartość :




Kozie Mleko

 zawiera cenny dla skóry kwas linolowy należący do grupy omega-6. Ponadto inne naturalne tłuszcze zawarte w jego składzie bardzo korzystnie działają nie tylko na nasz naskórek, ale również na włosy. Długotrwałe stosowanie kosmetyków na bazie koziego mleka może znacząco poprawić miękkość włosów inawilżenie skóry.
Szczególną zaletą produktów na bazie tego składnika jest to, że nie są one ani zasadowe, ani kwasowe. To z kolei czyni je produktem idealnym dla naszej skóry, której pH jest neutralne. Odpowiada za to zawarty w mleku naturalny kwas mlekowy, który zapewnia kosmetykom odpowiedni dla naszej skóry odczyn pH. Jest to niezmierne ważne, gdyż w ten sposób nie naruszamy naturalnej bariery ochronnej naskórka, która zabezpiecza go przed działaniem drobnoustrojów. Warto również wiedzieć, że kwas mlekowy należący do grupy alfa-hydroksykwasów to także składnik silnie nawilżający i stymulujący odnowę komórkową.

Oczyszczający Płyn Micelarny V.Laboratories

cena ok. 10 zł
Znalezienie płynu micelarnego dla mojej skóry jest nie lada wyzwaniem. Dlatego nie nastawiałam się, że ten z Vellie sprosta im . Pierwszy raz gdy go użyłam właśnie wróciłam z Chrztu.Miałam robiony makijaż przez koleżankę i musiałam go zmyć przed położeniem się spać 
. Bardzo spodobał mi się sposób otwierania. Bardzo często mój płyn micelarny z Loreala nie zamyka sie do końca co kończy się wylewaniem się.Tutaj mogę go spokojnie schować do torebki bez obaw o wylanie się . Za to wielki i to bardzo wielki plus !. Tak więc wracając do zastosowania  w praktyce płynu to poradził sobie rewelacyjnie z moim makijażem. Dokładnie wszystko zmyłam i użyłam do tego jedynietrzech wacików. Wcześniej czytałam o nim recenzję że podrażnia i pieką po nim oczy. Nie zauważyłam u siebie tego. Bardzo dziwne , ponieważ jestem posiadaczką bardzo wrażliwej skóry. Jestem także posiadaczka skóry atopowej poprzez którą mam czasami widoczne rany na twarzy. Płyn micelarny łagodzi moje podrażnienia i moj najgorszy kompleks wraz z nim znika .W plastikowej buteleczce mamy aż 400 ml płynu co na pewno nie zużyje nam się wciągu miesiąca. Bardzo przyciąga mnie teżcena , bo myślę że około 10 zł to jest bardzo niska cena jak za taki płyn micelarny Płynu używam aktualnie rano i wieczoremstosuje go jako oczyszczenie skóry przed nałożeniem kremu nawilżającego z którym idealnie się zgrywa.Moja mama też czasamigo używa gdy oczyszcza swoja twarz lub zmywa makijaż. Moge polecić go posiadaczce każdej cery - mieszanej , suchej , tłustej.Będzie idealny dla was. 


You Might Also Like

21 komentarze

  1. Muszę koniecznie go wyprobowac , ta niska cena kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypróbowalam go i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy. Kosmetyki prezentują się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również nie znam tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam firmy ale płyn prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam i bardzo dobrze sie sprawuje w pielęgnacji :))

      Usuń
  7. Mam te trzy produkty. Szampon jest genialny, włosy są po nim mięciutkie, lekkie i bardzo łatwo się rozczesują. Odżywka również jest bardzo fajna. Co do płynu już niewiele mi go zostało i niedługo będę musiała się rozglądać za nowym. Wspaniałe produkty, za przystępną cenę :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com
    Fanpage: https://www.facebook.com/lublins (zapraszam do polubień)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlaśnie bede zabierała się za recenzję odżywki i szamponu :)

      Usuń
  8. O firmie nie słyszałam a prezentuje się Ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) na pewno nie zawiedzie cie pani !

      Usuń
  9. Ja stosuję właśnie szamponu i maski tej marki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam wiele dobrych opinii na temat tych produktów i muszę kiedyś je wypróbować ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń