Suavinex Czyli Coś Pięknego !

10:14







Dziś przychodzę do was z wpisem
z marką którą też miałam niedawno
zaszczyt poznać czyli SUAVINEX.


Ta marka posiada akcesoria dla naszych maluszków.
Ale jednak nie są to zwczajne akcesoria ! Ich wygląd
jest po prostu przesłodki aż szkoda ich nie zakupić
dla naszej pociechy . 


Suavinex to jedna z najlepszych marek produkująca smoczki, butelki i akcesoria dla dzieci. Od 30 lat dba o dobre samopoczucie rodziców i szczęśliwy rozwój ich dzieci.
Produkty Suavinex są wytwarzane wyłącznie na terenie Unii Europejskiej, należą do klasy
bezpieczeństwa A. 



Ich kolekcje :

Hello Fox



Tylko mi nie mówcie że nie jest piękna !
Właśnie ta skradła moje serce i dalej zastanawiam
się nad zakupem zestawu do posiłku dla synka .
Jestem wielką fanką lisów i moze akurat temu
ta kolekcja najbardziej mi się podoba !



Petti Sectret 




Tak myślę że tez jest bardzo ładna .
I jest moim zdaniem dla wiekszych dzieci
ktore chcą bardziej poważniejszych motywów :)



Button 




Happy Bunny 





Czy posiadamy coś z Suavinexu ?
Tak kubek do picia i jest dla nas rewelacyjny.
Synek bardzo lubi z niego pić . Gdy tylko skończy od razu nakłada 
pokrywkę aby nić się nie wylało, A do tego jest bardzo i to
bardzo wytrzymały ! Oczywiście jest wykonany z jak najlepszej
jakości ! Polecam wszystkim z czystym sumieniem !


Fan page :



You Might Also Like

2 komentarze