Niezbędne nowości w Gabrysiowej pielęgnacji.

12:02



Do naszej codziennej pielęgnacji zawitały ostatnio nowości 
z którymi na pewno się nie pożegnamy przez bardzo długi czas.
Ostatnio postanowiłam zgłosić się do przetestowania nowej linii 
Bio- Beauty - NATURA BELLA.  Z tą marką nigdy nie mieliśmy
styczności , dlatego postanowiłam podjąć się wypróbowania ich.




Jak wiadomo pielęgnacja odnosi w życiu dziecka bardzo dużą
rolę i jest bardzo ważna. Staramy się  wybierając kosmetyki aby 
były odpowiednie dla naszych maluszków  czyli nie podrażniały
ich delikatnej skóry oraz ją nawilżały. Od jakiegoś czasu jestem 
zwolenniczką kosmetyków naturalnych i powiem na wstępie że te są idealne !



Do testowania otrzymałam :


Żel do higieny intymnej z wyciągiem z szałwii 








Od producenta :


Przebadany dermatologicznie pod kątem skóry wrażliwej
Testowany na obecność niklu, chromu i kobaltu (wartości <0,4 ppm)
Nie zawiera parabenów, fenoksyetanolu, mydeł alkalicznych, alkoholu, SLES, PEG ani sztucznych barwników Bez składników pochodzenia zwierzęcego oraz ich pochodnych, odpowiedni dla wegan
Certyfikowany przez włoski instytut ICEA  Fizjologiczne pH skóry

Delikatny żel z wyciągiem z organicznej szałwii znanej z właściwości antybakteryjnych i substancją myjącą pozyskaną z organicznej oliwy z oliwek. Zawiera także glicerynę pochodzenia roślinnego oraz panthenol - emolient znany ze swoich właściwości nawilżających. Produkt o fizjologicznym pH.Dzięki zawartości cennych składników roślinnych żel ma właściwości łagodzące pozostawia wspaniałe uczucie świeżości i czystości.
Składniki myjące (środki powierzchniowo czynne) pochodzenia roślinnego są niezwykle łagodne dla skóry, dzięki czemu płyn jest idealny do częstego stosowania.
Wyciąg z szałwii - środek oczyszczający i tonizujący. Jego właściwości antybakteryjne czynią z niego wspaniały dodatek do preparatów dla delikatnej skóry.
Oliwa z oliwek - jest jednym z najlepszych naturalnych środków nawilżających. Należy do emolientów, które mogą wnikać w skórę a jej lekka konsystencja sprawia, że doskonale nadaje się do nawilżania. Oliwa jest bogata w nienasycone kwasy tłuszczowe (około 72% kwasu oleinowego) i witaminę E, ważne dla dobrej kondycji skóry. Ponadto oliwa z oliwek posiada właściwości przeciwzapalne, dzięki czemu nie tylko nawilża ale także pielęgnuje skórę. Oliwa nie powoduje reakcji alergicznych, jest więc idealna nawet dla wrażliwej skóry.


Moja opinia:

Od jakiegoś czasu byłam na etapie poszukiwania żelu do higieny intymnej,
bo jak wiadomo też odgrywa ważną rolę podczas kąpieli a szczególnie u chłopców.
Synek tak jak ja niestety jest alergikiem i poszukiwania dla niego są bardzo ciężkie
patrząc nawet na cenę. Jednak właśnie ten żel jest bardzo wydajny bo ma aż
350 ml ! i kosztuje zaledwie 18,69 . Podczas stosowania zauważyłam że nie uczula 
synka i to chyba najbardziej mnie zadowoliło . Zawiera szałwię która działa
antybakteryjnie i do tego składniki nawilżające i myjące ! Mój synek nie protestuje
gdy mamy go użyć , a powiem ze wręcz sam już uczy się samodzielnie myć
i oczywiście używa z wielką radością żelu od Natura Bella ! 

Polecamy !!



Krem łagodząco-nawilżający do ciała i buzi
cena 23,29





Od producenta:


Nawilżający i łagodzący krem do wrażliwej skóry dziecka wzbogacony miodem oraz wyciągami z roślin pochodzących z upraw organicznych.  Niezwykle bogata w dobroczynne roślinne składniki formuła kremu zawiera
: prawoślaz, który wspaniale nawilża, działa przeciwzapalnie na skórę, doskonale zmiękcza i przeciwdziała jej zaczerwienieniom
nagietek o  łagodzącym i leczniczym działaniu, bogaty w beta-karoten,
  wyciąg z korzenia marchwi ma działanie przeciwzapalne i zmiękczające, zawiera dużo mikro i makroelementów przez co znakomicie odżywia skórę. 
 aloes  łagodzi podrażnienia skóry, nawilża ją, ma także działanie przeciwzapalne i przeciwbakteryjne
.wyciąg z kwiatów lipy drobnolistnej bogaty jest w śluz roślinny, taniny, cukry i pigmenty flawonu. Stosowany ze względu na silne właściwości zmiękczające, łagodzące i odprężające, Zapobiega wysuszaniu się skóry, odpręża, uspakaja. Polecany przez dermatologów w celu zapobiegania wysuszania się skóry dla osób źle tolerujących  wodę miejską. 
 olej sojowy  natłuszcza, poprawia stan bariery naskórkowej.
Starannie dobrane składniki skutecznie łagodzą podrażnienia skóry suchej i delikatnej, przywracając naturalną równowagę, przynosząc  ulgę oraz skutecznie chroniąc przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.

Sposób użycia:Stosować po kąpieli i po zmianie pieluszki. W przypadku gdy skóra jest  zaczerwieniona zalecane jest stosowanie Kremu z cynkiem przeciw odparzeniom pieluszkowym.Nałożyć krem na ciało i delikatnie wmasować.


Moja opinia.

Nawilżenie też odgrywa w naszej pielęgnacji bardzo ważną rolę
bo właśnie ono zabezpiecza skórę dziecka przed przesuszeniem .
Krem od początku okazał się strzałem w dziesiątkę wręcz !
Gdy tylko stosowalam go pierwszy raz bardzo mnie zadowoliło
że nie jest  gęsty bo jak wiadomo niektóre kremy bardzo ciężko jest wycisnąć,
póki się wyciśnie to dziecko zdąży się zająć czymś innym . Krem 
wyciska się łatwo i do tego moim zdaniem pięknie pachnie !
Idealnie nawilża skórę mojego synka tuż po kąpieli czy w codziennej
pielęgnacji . Jest idealny na podwórko , gdy wieje wiatr. Bardzo
długo nawilża i do tego ma działanie przeciwzapalne !
Jest po prostu rewelacyjny ! I ten jego skład po prostu rewelacja !






Z tą marką na pewno zostaniemy bardzo długo !



12919838_1126737410710249_4559477995646960330_n.jpg

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Ta marka to dla mnie zupełna nowość :) Zapowiada się bardzo interesująco. Bardzo mi się podoba,że na rynku jest coraz więcej naturalnych kosmetyków i są bardziej dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam są idealne i do tego ta cena , nie jest az taka wysoka jak to bywa z innymi markami :) zgodze się bardzo dużo jest już kosmetyków naturalnych :)

      Usuń
  2. Również nie znałam tej marki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też o nich nie słyszałam. Jedno co przychodzi mi na myśl to, że z alergikami trzeba ostrożnie, bo nagietek może uczulać. Fajnie, że nie mają w składzie tych szkodliwych substancji: http://aptekamalegoczlowieka.blogspot.com/2016/03/czy-wiesz-czym-smarujesz-siebie-i.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego bylam ostrozna i nie uczulily nas :) !

      Usuń
  4. Ja również nie znałam tej marki. Też mam synka alergika i muszę uważać na to, co używamy do mycia. Póki co sprawdzał nam się niebieski babydream z Rossmanna. Czas wypróbować coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie znałam tej marki. Też mam synka alergika i muszę uważać na to, co używamy do mycia. Póki co sprawdzał nam się niebieski babydream z Rossmanna. Czas wypróbować coś innego :)

    OdpowiedzUsuń