Konkurs - Wygraj Zesta Sówki WYNIKI !

03:13



Uwaga KONKURS !

Zasady :

1. Polub fanpage organizatora Canpol babies oraz 

2. Udostępnij plakat konkursowy

3. W komentarzu na FBwstaw zdjęcie 
o tematyce ,, Nasze wiosenne spacery"


(Osoba, która nie posiada konta na FB a chce wziąć udział w konkursie swoje  zdjęcie może przesłać na adres patrycjawr@vp.pl - zostanie ona umieszczona w poscie konkursowym )

Konkurs trwa : 11-25 kwietnia
Ogloszonie wynikow : 27 kwietnia


Powodzenia !


WYNIKI !


Kochani ciężko było mi wybrać najpiękniejsza zdjęcia .
Wszystkie były wspaniałe ! 


Zestawy wygrywają :


Karolina Krawczyk 




Marietta Dobmrowska 




Gratulujemy i dziękujemy za wspaniałą zabawę !


A zwycięzców prosze o informacje na priv o danych do wysyłki :)


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Świetny zestaw :) Powalczymy ;) Tylko trzeba zrobić jakąś fajną foteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenie ) u mnie wszystkie dzieci już duże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi dni uciekły i przegapiłam ech

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi dni uciekły i przegapiłam ech

    OdpowiedzUsuń