Ostatnie otrzymane przesyłki.

13:59

Dziś pokarzę wam nasze ostatnie przesyłki
które otrzymaliśmy.



1) Przesyłka od Batiste




Otrzymała w ramach współpracy dwa produkty do
przetestowania. Jest to Spray natychmiast zwiększający
objętość włosów Oomph My Locks XXL Volume
oraz Spray teksturujący (nadający plasyczności)
do stylizacji włosów. Słyszałam bardzo dużo dobrych
opinii o ich produktach. Przede wszystkim już mogę powiedzieć
że zapach jest przepiękny ! Już nie mogę się doczekać pierwszego stosowania. !



2) Smoczki Avent w kształcie misia. 



 


Firma Avent zaskakuje mnie swoimi nowościami ostatnio.
Gdy pierwszy raz zobaczyłam te smoczki pomyślałam że są
wybawieniem dla naszych nowo narodzonych pociech.
Przede wszystkim ich kształt misia idealnie dopasowuje
się do dziecięcej buzi ! . Do tego są bardzo higieniczne ,




3) Bon do Empiku oraz Krem Bioline




Bon do empiku otrzymałam za wypełnianie ankiet
na portalu Zymetria . Początkowo byłam bardzo
sceptycznie nastawiona do tego ale jednak po otrzymaniu
bonu widzę że wszystko jest prawdą . Każdemu polecam ten portal.
Ankiety są na prawdę przyjemne oraz mało czasochłonne. 


Krem Bioline Wygrałam w konkursie walentynkowym
organizowanym na fanpage Bioline. Byłam bardzo zaskoczona
bo kosmetyk do tanich nie należy a pomimo ze mam AZS
to kosmetyk sprawuje się na mojej twarzy idealnie dzięki niemu
pielęgnacja stanie się bardziej przyjemniejsza !



4) Nowość Peeling  Le Petit Marseillais




Peeling otrzymałam bo zgłosiłam się do akcji
testerskiej w SUPER-PHARM dzięki karcie LifeStyle.
Peeling odebrała mi dziś bratowa ponieważ ja stosunkowo mam
daleko do nabliższego punktu. Moge zdradzić ze pachnie cudownie !!


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Super produkty! Też zgłosiłam się do testowania Batiste ale jeszcze czekam na wyniki, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. oj tam nie ma czego polecam zglosic sie do nich na fb :)

      Usuń
  3. Ja do Batiste przymierzam sie juz od dłuższego czasu. Szampon w sprayu mogłby być dla mnie czasem wybawieniem, :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie jeszcze chcem kupic dziś suchy szampon :) zobaczymy jak sie bedzie sprawował :)

      Usuń
  4. Widzę, że udało się zrobić metamorfozę bloga. Podoba mi się :)
    Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń