Familie.pl

08:28



Witam w pierwszy dzień upragnionej wiosny !


Dziś chciała bym was zaprosić
drogie mamy i tatusiowie oczywiście na 
bardzo przyjazną stronę  dla rodziców oraz dziadków !



FAMILIE




Na Familie trafiam we wrzesniu ubieglego roku.
Od razu powiem szczerze ze sie uzaleznilam !.


Jest to wprost idealne miejsce dla nas rodzicow.
A dlaczego ?


Po pierwsze !



Forum 

Panuje tam bardzo przyjazna atmosfera. Mamusie potrafia
pocieszac sie nawzajem , dzielic sie radami oraz plotkowac 
bo kazda z nas i to w koncu lubi. Dodam ze na forum jest szereg 
ekspertow:

- Specjalista Pediatra ,
-Polozna , 
-Fizjoterapeutka ,
-Okulista, 
-Seksuolog ,
- Doradca Zawodowy,
-Adwokat,
- Doracda Zywieniowy ,
-Pedagog,
-Weterynarz ,
-Osobista stylistka.


KONKURSY

Tak Familie organizuje bardzo interesujace konkursy.
Mozna wygrac nawet podbyty na campingach np., w DisneyLandzie. Mozna takze testowac bardzo duzo produktow takich jak Inhalator, ktory udalo mi sie testowac a takze dzbanki filtrujace .


Prawda ze bardzo interesujace ?


ARTYKULY

Sa bardzo czesto bardzo pomocne oraz interesujace.
Mozemy dowiedziec sie jak zrzucic zbedne kilogramy 
oraz sposoby na zmniejszenie apetytu. Mozemy znalezc
duzo  przepisow , przyznam sie szczerze ze bardzo
czesto z nich korzystamy w domu i sa bardzo i to bardzo smaczne.
Jest to takze idealne miejsce na zmieni dla alergikow.
Jest tam duzo porad dla nich i zarowno dla mnie bo
tez jestem alergikiem.



Mozemy spotkac tam duzo przyjaznych osob a
do tego poznac ich !


Zapraszamy !






You Might Also Like

12 komentarze

  1. Nie spotkałam się z tym portalem. Spróbuję w wolnej chwili zobaczyć, co to takiego i czy akurat mnie będzie odpowiadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ci ja tam prawie wciaz przesiaduje , moze sie spotkamy tam :)

      Usuń
    2. Może się spotkamy ;) właśnie siadam do przeglądania portalu!

      Usuń
  2. O nie znałam, chętnie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzależnienie mojej żonki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze słyszę... Zajrzę w wolnej chwili ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam ,na pewno zajrzę w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Portal dobrze mi znany i odwiedzany :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń