Testowanie Biedronka Napoje Kawowo - Cykoriowe

15:24


Właśnie dziś otrzymałam swoje paczuszki
z testowania zorganizowanej przez Biedronkę .





To moje pierwsze testowanie z biedronką i jestem pod wrażeniem
tak szybkiej wysyłki ! Plus wielki dla nich oczywiście !

Otrzymałam do testowania 
Napoje kawowo - cykoriowe w czterech 
smakach :

- karmelowym 
- orzechowym
-śliwki
- chili

Oczywiscie testowanie już zaczęte .
Na pierwszy raz oczywiście przyrządziłam sobie
smak karmelowy , tak jest to mój ulubiony smak.
Wsypałam dwie łyżki i zalałam wrzącą wodą .
Dodałam mleka . Wypiłam i jednak była dla mnie
troszeczkę za gorzka. Posłodziłam i od razu lepiej !
Jestem ciekawa smaku śliwki , jak tylko pomyślę
kojarzy mi się z późnym latem oraz plonami z niego
czyli moimi ukochanymi śliwkami !


You Might Also Like

0 komentarze