Recenzja Butelki Avent Natural

12:22

Witam w sobotni wieczór!




Akurat , że jestem użytkownikiem platformy Avent Dla Mam .
Zostałam wybrana to testowania ich najnowszej seri- Butelki Avent Natural.


Teraz coś o tej firmie :


Jest to bardzo znana firma słynąca z ich produktów dla dzieci 
między innymi sterylizatorów do buteleczek , elektronicznych niani , 
butelek do karmienia , smoczków uspokajających , kubków niekapków itd.
Ich produkty są bardzo solidne i bezpieczne dla naszych maluszków.
Jestem posiadaczką ich butelek jeszcze tych z serii Classic , są niezniszczalne !


Butelka Avent Natural 




Moje pierwsze wrażenie ?

Bardzo zachwycił mnie jej wygląd.Wygląda na prawdę bardzo i to bradzo
elegancko !.Nawet przy karmieniu naszego dziecka możemy się czuć jak
damy , a co !Jesteśmy już po testowaniu . Moj akurat Gabryś jest troszkę większy
i musiałam mu powiększyć dziurki . Używaliśmy jej do herbatek i do wody . 
Buteleczka spisywała się znakomicie ! 
Butelka sprawia, że karmienie staje się bardziej naturalne dla Ciebie i dziecka. Szeroki silikonowy smoczek przypominający kształtem pierś pozwala dziecku w naturalny sposób przyssać się i ułatwia łączenie karmienia piersią i butelką. Wyjątkowe płatki znajdujące się wewnątrz smoczka zapewniają wygodę, zwiększają jego miękkość i giętkość bez ryzyka zapadania się smoczka. Sprawią, że Twoje dziecko polubi bardziej wygodny sposób karmienia.


Zalety :
- bardzo łatwa w czyszczeniu dzięki swojemu kształtowi , 
- bardzo elegancki wygląd , 
- jakość , wytrzymałość , 
- dzięki smoczkowi wyposażonemu w system
antykolkowy zmniejsza częstotliwość występowania kolek
- szybkie składanie butelki , 

Wady

- nie zauważyłam 




You Might Also Like

1 komentarze

  1. My używaliśmy takich butelek z córeczką. Są super! Polecam każdej mamie:)

    Bogna
    www.lulajblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń