Projekt Monte Trnd

07:10

Witam

Jako że od niedawna uczestniczę w projekcie Monte
organizowanym przez Trnd Polska.
Napiszę dziś recenzję smaków
jakie dotąd zdążyłam przetestować



1 . Monte - Cherry


Wymieniłam go na pierwszym miejscu nie bez powodu.
Ponieważ jest to smak który skradł moje serce. 
Mówię na niego ,, Monte z dżemikiem " .
Już od dziecinnych lat uwielbiam smaki lata oraz
sezonowych owoców a najbardziej właśnie wiśni . 
Kremowo- orzechowo , czekoladowego kremu
i dodatek z wiśniami smakują wyśmienicie !
Myślę że jest tez idealny dla najmłodszych
fanów Monte


2. Monte Cappuccino Balls 


Jest to połączenie kulek zbożowych w
czekoladowo cappuccinowej polewie .
Na pewno coś idealnego dla wszystkich fanek/fanów
oczywiście cappuccino. Ten smak oczywiście też mi bardzo
przypadł do gustu . Myślę że dałabym go na podium razem z 
Monte Cherry.




3. Monte Waffle- Sticks


Jest to tez przepyszne połączenie kruchych wafelków
pokrytych delikatną czekoladą  z pysznym kremem Monte. 
Oczywiście idealne dla miłośników wafelków oraz czekoholików.
Ten smak najbardziej przypadł mojemu mężowi chociaż udało nam
się jedynie zdobyć dwa deserki . 



4. Monte Crunchy


Akurat ten smak mi nie przypadł do gustu
może temu że nie jestem wielką fanką płatków
śniadaniowych . Jednak myślę że przypadnie do gustu
tym którzy lubią zjeść na śniadanie coś pożywnego.




5. Monte Choco-Flakes 



Idealne połaczenie chrupiących płatków pokrytych
czekoladą z pysznym kremem Monte.
Jest to idealny deser na wieczory z rodzinką .




You Might Also Like

0 komentarze