RevitaLash Odżywka do Rzęs

04:50



RevitaLash 

firma posiada w swojej ofercie nie tylko
popularne odżywki stymulujące porost rzęs .
Posiada także odżywki do włosów oraz brwi. 
Ostatnio jest coraz bardziej popularna ponieważ
widzimy dużo informacji o zdobytych nagrodach prestiżowych.
A czy zasłużenie ?  O tym będzie właśnie dzisiejszy wpis !


Nie mam zbyt wielkich problemów z wzrostem moich rzęs , ale
postanowiłam je wzmocnić . W tym celu przeszukałam w każdym
zakamarku internetu informacji o jakichkolwiek odżywkach.
Natrafiłam na markę RevitaLash
Postanowiłam poprosić ich o próbkę ich 
cudownej odżywki . Dostałam próbkę , ktora miała starczyć mi na
3 miesiące ale myślę że będzie ze mną dłużej .






Otrzymałam :

- śliczne pudełeczko i solidne !,
- odżywkę stymulującą porost rzęs 1 ml,
- 2 herbatki żurawinowe które już wypiłam (pyszne ! )
- długopis
- ulotki oraz podziękowanie od RevitaLash




Rozpoczęłam swoją przygodę z tą marką.

Odżywkę należy nakładać wieczorem na oczyszczone rzęsy czyli po naszej
wieczornej pielęgnacji . Na suchą skórę powieki. Nakładamy mała ilość tuż u nasady
naszych rzęs. Odżywkę można także stosować po chemioterapii oraz na 
przedłużone rzęsy , ponieważ  nie rozpuszcza kleju.


Minął miesiąc odkąd stosuję odżywkę.
Moje rzęsy po miesiącu :

Z maskarą :

Rzesy


Bez maskary:


rzesy 2


Z wielkim sercem polecam tą odżywkę wszystkim !.

Zalety :

- wydajność jeżeli 1 ml starczy nawet na 3 miesiące to
co powiedzieć o 3 ml . 
- łatwość aplikowania !
-  szybko widoczne efekty
- mogą jej używać osoby noszące szkła
kontaktowe ,
- ciemnieją nam rzęsy
-  zmniejsza wypadanie rzęs
- wzmacnia rzęsy , 
-estetyczna, 
-wygodna
- nie skleja 


Minusy 
nie ma.


Polecam wszystkim !

gdzie można kupić ?




Bezpieczny produkt
Efekty jej działania i bezpieczeństwo zostało potwierdzone przez 5 niezależnych instytutów badawczych. RevitaLash® Advanced jest przetestowany dermatologicznie, oftalmologicznie, nie wywołuje alergii, nie powoduje podrażnień ani zmian w kolorze siatkówki. Nowa bardziej zaawansowana i gęsta formuła powoduje, że odżywka nie sączy się na powierzchnię oka i można ją bezpieczniej aplikować tuż u nasady rzęs. Testy kliniczne nie wykazują żadnego wpływu na ciśnienie wewnątrzgałkowe oka ani ostrość widzenia.

You Might Also Like

0 komentarze