Recenzja Butów Marki Hooy

08:31


Witam 
zostałam szczęściara , która dostała się do testów
organizowanych przez markę Hooy.



Otrzymałam do testowania:

Buty Cleopatra 

wartośc około 149 zł.


 


Buty są wykonane z materiału tekstylnego oraz skóro podobnego.
Ich wygląd bardzo mi się spodobał . Czemu ? Ponieważ
ich plusem jest przede wszystkim właśnie wygląd.
Pasują zarówno do ubioru sportowego jak i eleganckiego.
Za czym idzie są idealne do każdej kreacji. 

Ja jestem z natury osobą która od czasu do czasu
lubi sobie poćwiczyć . Dlatego potrzebowałam drugiej pary butów (oprócz moich
starych butów ) do właśnie treningu. Na początku byłam sceptycznie nastawiona
do tych marki Hooy. Jednak po pierwszym treningu spisały się naprawdę super.
Buty nadają sie także na spacery z naszymi pociechami , noga w nich ,, oddycha " 
oraz się nie męczy , są bardzo wygodne ! A przeciez jest to bradzo ważne , bo
takich spacerków jest na prawdę dużo ! . Nadają się także na wypady na nasze kobiece
zakupy , na pewno w nich przetrwamy nawet te najdłuższe . A jak jest z wytrzymałością ?
Sa na prawde wytrzymałe . !


Plusy:

- elegancki wygląd , 
- wytrzymałośc , 
- wygoda , 
- myśle ze i cena , 
- idealnie nadają się do treningu, 
- idelane na spacery !


Polecam wszystkim :


You Might Also Like

0 komentarze