Loteria Niebieskiego Misia

13:32

Witam


Ostatnio była prowadzona loteria ,, Moc Nagród od Niebieskiego Misia "




Za zebrane minimum 15 produktów na paragonie
z Niebieskim Misiem ( kaszki ,mleko,jogurciki)
gwarantowane były kocyki . My , że kupujemy tego dużo
postanowiliśmy zarejestrować swoje kody nawet nie myślałam o żadnej wygranej.
Z racji tego , że jestem wielką fanką firmy Nestle chcieliśmy otrzymać kocyki.
Zebrałam akurat na dwa . I zostały mi losy na loterię albo samochód albo
znanej marki przyjaznej dzieciom Maxi Cosi fotelik 9-18 kg Tobi.

Pewnego dnia otrzymałam telefon. ,, Wygrała pani fotelik w losowaniu"
Byłam bardzo zaskoczona i szczęśliwa :). Wysłałam formularz i po 2 tygodniach otrzymałam go.

Zdjęcie fotelika :


Kocyki , ktore dotarly do mnie niedawno :




Podsumowanie . Polecam każdemu brać udzial w takich akcjach , ponieważ to
nie jest oszustwo. Zawsze jest szansa na wygraną Pozdrawiam !

W związku z wczorajszym wydarzeniem w Paryżu
składam kondolencję wszystkim ofiarom .[*]


You Might Also Like

0 komentarze