Ambasador Wilkinson

08:18

Witam w ten pochmurny dzień

Ostatnimi czasy dostałam się do kampanii Willkinson Xtreme 3
Przyszła do mnie wiadomość , że mój mąż otrzyma paczuszkę Ambasadora.



Po szybkim czasie około jeden dzień otrzymaliśmy pakiet Ambasadora
dostarczony przez Inpost. Byliśmy bardzo zaskoczeni zawartością .
W zestawie były:

- ulotki dla znajomych
- cała paczuszka dla Ambasadora maszynek Xtreme 3 ( 8 maszynek)
- 9 maszynek do rozdzania dla znajomych
- przewodnik jak się golić 



Kampania dobiega końca , była to bardzo przyjemność dla męża nawet dla mnie (tak tak ja tez
używałam ich ) 

Zalety :
- wygodna rączka antypoślizgowa zapobiega wyślizgiwaniu się maszynki podczas golenia
- dwa paski nawilżające , 
- nie powoduje podrażnien co jest dla nas bardzo ważne ponieważ moja skóra jest bardzo wrażliwa
- dzięki niej golenie stało się przyjemniejsza stroną golenia

Jednym słowem mówiąc polecam bardzo i dziękuje
platformie rekomenduj to za możliwość brania udziału w takiej przygodzie.




You Might Also Like

0 komentarze